duminică, 14 septembrie 2014

Mici de casa ( din carne de porc )



In ultimul timp am poftit foarte mult la mici si asta pentru ca aici in Suedia nu sunt. Asadar trebuia doar sa-i pregatesc dupa  o reteta mai veche si voila, mi-am astamparat poftele. Si asa am adus putina Romanie pe aici!!!


Ingrediente:


  • 1 kg carne tocata de porc (se poate si amestec cu vita sau oaie)
  • 700 ml supa de oase
  • cimbru uscat
  • usturoi dupa gust ( 3 catei am pus)
  • enibahar, coriandru pisat, chimen macinat
  • sare, piper proaspat rasnit
  • 1-2 zeama de lamaie
  • 2 lingurite bicarbonat de sodiu

  • In primul rand, va recomand  sa pregatiti mici inainte cu o zi sa fie gata pentru gratar, asa o sa patrunda bine aromele carnea.
  • Puneti carnea tocata intr-un bol si adaugati , usturoiul pisat, cibrul uscat si restul de condimente dupa gust.  Amestecati foarte bine carnea, adaugand cate putin din supa de oase, pana ce adaugati toata supa .Spre final adaugati bicarbonatul cu cele doua linguri de zeama de lamaie si amestecati foarte bine.








  • Acoperiti bolul cu un capac sau folie alimentara si dat la rece pana  a doua zi . 
  • A doua zi scoateti carnea de la rece si dati forma mititeilor. Daca va udati pe mana, dati forma mult mai usor, pentru ca nu se va lipi carnea de mana.








  • Ungeti bine gratarul cu grasime inaite de a pune mici la foc, altfel riscati sa se lipeasca de gratar si apoi sa se sfarame.
  • Serviti cu garnitura dorita, cu mustar, sau salata! 
Pofta buna!!!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu