marți, 3 iunie 2014

Pilaf de bulgur si vermiceli




 Mi-a placut enorm gustul si simplitatea acestei mancaruri, atat incat m-a cucerit pe loc si m-am indragostit de ea.  Iar surpriza este ca le-a placut  familiei mele, atat de mult incat am pregatit-o de nenumarate ori, sper sa va placa si voua.


Ingrediente pentru  patru portii:


  • 1 cana bulgur cu vermiceli ( cana de 250 ml )
  • 1 ceapa mijlocie
  • 1/2 ardei verde / rosu
  • un morcov mic
  • 1 catel de usturoi
  • 2 linguri ulei de masline
  • 2 cani supa concentrata de legume / apa
  • sare, piper proaspat rasnit
  • 50 ml suc de rosii
  • o mana de coriandru proaspat tocat

  • Aici in Suedia am avut noroc,  pentru ca se gaseste bulgur cu vermiceli aproape in toate super market-urile, eu am cumparat gata amestecat .








  • Se toaca ceapa si usturoiul marunt, ardeiul se taie felii subtiri, iar morcovul se da pe razatoare, ochiul mic. 
  • Intr-un vas de inox sau tigaie mai inalta se toarna cca 2 linguri ulei de masline apoi se calesc toate legumele impreuna. Cand s-a evaporat toata apa de pe ele adaugam bulgurul cu vermiceli si mai calim impreuna circa 2 minute.
  • Pe urma condimentam cu sare, piper proaspat rasnit si turnam 50 ml suc de rosii si doua cani de supa concentrata de legume. Se lasa sa fiarba pana ce aproape a scazut zeama, apoi se pune un capac si se lasa la foc foarte incet , pana ce absoarbe tot lichidul.








  • Spre final se toaca coriandru si se adauga la mancare. 
  • Se serveste atat calda cat si rece. 







Pofta buna!!!






Un comentariu: