luni, 15 aprilie 2013

Salata de sfecla rosie


Cred ca nu este nevoie de foarte multa prezentare,  toata lumea stie aceasta salata.
Va prezint varianta mea si va marturisesc ca este una dintre preferate, o mananc si  asa goala si tot nu ma satur de ea :))



Ingrediente:



  • sfecla rosie
  • sare, piper
  • zahar
  • otet
  • chimen
  • hrean ras 

De data aceasta nu am sa va dau ingredientele in gramaj, eu pregatesc dupa gustul meu, va recomand acelas lucru.

  • Sfecla rosie se spala si se coace in cuptor sau se fierbe. Varianta in cuptor este mult mai delicioasa si isi pastreaza proprietatile.
  • Se  da pe razatoare  ( in cazul meu) sau se taie dupa preferinta.
  • Se adauga sare, putin piper, zahar si otet dupa gust, apoi se  presara  chimen si hreanul ras .
  • Se pune in borcane si se depoziteaza undeva la rece.
  • De obicei o las cateva ore in vasul in care am pregatit,  sa se patrunda toate aromele  si amestec din cand in cand.
  • Simpla si delicioasa!! Pofta mare!!!






4 comentarii:

  1. Este salata mea preferata! Nu m-am gandit sa-i pun si chimen..

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt mare iubitoare de sfecla rosie, mai bine zis de salata de sfecla rosie.
    Nu am preparat-o niciodata fiindca pana acum am preferat sa o cumpar dar ma tenteaza sa o fac si eu (o voi baga la cuptor, daca o fierb sunt convinsa ca voi pata oala) :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ahhhh, cît ador salata asta! E buna tare!

    RăspundețiȘtergere
  4. una dintre cele mai bune salate <3
    te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere