luni, 8 octombrie 2012

Salam de biscuiti cu jeleu, merisoare si ciocolata



Daca doriti ceva bun, dulce si rapid, va propun acest salam de biscuiti  delicios, care cu siguranta va va incanta papilele si va fi o incantare pentru copii vostri.



Ingrediente:


100 gr unt
100 gr zahar pudra
100 gr ciocolata cu lapte 
50 gr ciocolata amaruie
50 gr merisoare
100 gr nuca macinata
75 gr jeleu de capsuni ( sau orice fruct)
1 esenta de rom
200 gr biscuiti


Topim untul si lasam sa se racoreasca putin.
Adaugam zaharul si amestecam pana ce se topeste.
Ciocolata o topim pe baie de abur si o adaugam la unt.
Se amesteca foarte bine, apoi adaugam merisoarele , nuca macinata, jeleul taiat si esenta de rom.
Zdrobim biscuitii ( nu foarte tare) si adaugam la compozitia obtinuta.
 Se amesteca foarte bine , avand grija sa nu zdrobim foarte tare biscuitii, sa ramana in  bucatele mai mari.
Compozitia obtinuta se pune intr-o forma tapetata cu folie alimentara si se preseaza .







Se da la rece, apoi se portioneaza.
Pofta mare!!







Alte retete recomandate:       

25 de comentarii:

  1. Am ajun prima!Ce bucurie pe capul meu!Servesc tot,tot din farfurie.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela , nu fi rea mai lasa si pentru ceilalti :))))). Te pup draga mea!

      Ștergere
  2. Nu cred ca DiaMar a mancat chiar tot salamul,sau da?Mai vreau si eu!:)
    Grozav!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adina, eu cred ca Mihaela nu a mancat chiar tot , a ramas si pentru tine :) Pupici!!

      Ștergere
  3. Strig in gura mareee... unde e portia mea ?! Hmmm, trebuie sa intru mai des, ca altfel ajung la spartul tirgului si ramin doar firimiturile... Pupici cu jeleu de capsuni !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daniela , intodeauna pastrez si pentru tine, nu te uit draga mea!! Pupici cu sclipici!!!

      Ștergere
  4. Ce mult imi place salamul de biscuiti!

    RăspundețiȘtergere
  5. De jó néz ki! Nagyon szeretjük a kekszszalámit mindenképpen. Ez a turbózott változat is nagyon tetszik!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gerdi ,mindig szoktam valtoztatni valamit :) Mik is szeretjuk!

      Ștergere
  6. nu mai vorbesc cu tine...salamul de biscuiti e preferatul meu...pai si cu merisoare ? si cu ciocolata ?? tre' sa ma pun la treaba !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Delicios,e printr preferate!Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Flory, intr-adevar delicios, a disparut rapid :) ! Pupici scumpo!!

      Ștergere
  8. Ce bine arata! Nu am mai mancat demult salam de biscuiti, chiar mi-ai facut pofta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Timea, eu zic sa te pui pe treaba si ai sa-ti potolesti poftele, o sa iasa o minunatie din manutele tale!! :)

      Ștergere
  9. Mereu a fost unul din deserturile mele preferate. Tare bine arata!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Paula, mie imi aduce aminte de copilarie, acum am adus o schimbare, am adaugat ce am avut prin casa si a iesit cea ce a iesit :) Pupici frumoaso!!

      Ștergere
  10. O feliuta buna de salam de la tine nu as refuza!! Uita ca si fiul meu spune ca vrea... Mai ai?

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu am mai mancat salam de biscuiti de-o vesnicie !! :( Mai ai ? :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Doamne.....ce bun e salamul tau:)! Pacat ca am ajuns asa tarziu:)!

    RăspundețiȘtergere