miercuri, 17 octombrie 2012

Cordon bleu din piept de pui


Un aperitiv excelent, merge de minune si ca fel principal,  langa o garnitura si o salata. 
Reteta cu carne de porc o gasiti aici, doar ca la aceasta nu am folosit pesmet.



Ingrediente:


2 bucati piept de pui  (800 g )
felii de sunca (200g, Praga am folosit)
100 gr cascaval
sare, piper negru macinat
boia de ardei dulce
2-3 oua
100 g faina
ulei



Pieptul de pui se taie pe diagonala , dintr-un piept mi-a iesit 6 felii, deci in total 12 felii.
Cascavalul se taie in fasii mai subtiri.
Se bat usor, apoi se condimenteaza cu sare, piper si boia de ardei dulce.
Se aseaza cate o felie de sunca si o fasie de cascaval.
 Se ruleaza si se prind cu scobitori, daca credeti ca nu se desfac , se poate  renunta la scobitori.
Se trec prin faina , oul batut, iar faina si ou si se prajesc in uleiul incins.
Eu am renuntat de data aceasta la pesmet  :)  nu stiu asa mi-a venit :) , dar folositi  cca 100 g
Se scot pe servetele  de bucatarie si se servesc imediat cu garnitura si salata dorita sau rece pe un platou suedez, langa alte aperitive.







Pofta buna!! Enjoy!!!










9 comentarii: