miercuri, 1 august 2012

Varza de Bruxelles gratinat




Ingrediente:

250 gr varza de Bruxelles
5-6 rosii chery
2 linguri ulei de masline
1 lingura pesmet

Pentru sosul bechamel:

1 ceapa mica
1 lingura faina
250 ml lapte
cimbru
nucsoara
sare, piper
100 gr branza de oi
2 oua
 50 gr cascaval


Se curata varza de primele 2-3 frunze si se pune la fiert in apa cu sare cca 10 min
Se pregateste un vas termorezistent sau o tava, se unge cu putin ulei si se presara cu pesmet.
Intr-o tigaie se incinge uleiul, ceapa se curata si se toaca si se adauga in uleiul incins si se lasa pana ce devine sticloasa.
Se presara faina peste ceapa, se mai lasa cateva secunde, apoi  se stinge cu laptele si se amesteca sa nu faca cocoloase.
Se condimenteza cu sare, piper si nucsoara.
Se ia de pe foc.
Ouale se bat cu un praf de sare si adaugam branza.
Asezam varza in vas, intre ele adaugam cate o jumatate de rosie si presaram putin cimbru.
Turnam sosul bechamel apoi ouale cu branza si introducem in cuptorul incalzit 30 min.
Dupa acea se scoate se presara cascavalul ras si mai introducem la cuptor pana ce se topeste cascavalul si se rumeneste.












Pofta mare!!

9 comentarii:

  1. Nu prea sunt eu prietena cu varzuca asta.. dar tot as papa o portie
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. nici eu nu ma omor dupa varza de Bruxelles, dar asa arata bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Beton arata, si-mi place si varzuca asta mica si simpatica! Pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata foarte bine.Mie chiar imi place varza de Bruxelles si o folosesc de cite ori am ocazia.Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  5. E super delicioasa , varza gratinata! Si eu ma servesc putin:)! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Asta va trebui sa o fac doar pentru mine!!! Mie imi place f mult, dar sotul meu nu e fan varza de Bruxelles...

    RăspundețiȘtergere
  7. Hello, ai primit o leapsa de la mine.
    Daca ai chef, vino sa o iei. :)

    RăspundețiȘtergere