joi, 16 august 2012

Tarta de cartofi cu carne de pui si legume


Dragi mei , va propun o mancarica  rapida si delicioasa. Nu necesita foarte mult timp, bineinteles, daca v-au ramas resturi de mancare, cum ar fi piure de cartofi si carne de pui fiarta.
Asa s-a intamplat,   sa-mi ramana  de pe o zi pe alta, si  a iesit  ceva bun si delicios.

Deci notati asa:

50 gr branza de oi
1 ou
sare, piper

200 gr carne de pui fiarta ( pulpe sau piept de pui )
1 ceapa mica
1 morcov mic
1/2 ardei rosu gras
2 catei de usturoi
100 gr rosii taiate cuburi in suc propriu
sare, piper
ulei
50 gr branza de oi / cascaval

1 lingura ulei
30 gr pesmet

Se curata legumele si se spala.
Ceapa si usturoiul se toaca marunt.
Morcovul se rade pe razatoare cu ochiul mic.
Ardeiul se taie cubulete si branza se da pe razatoare.
Se caleste ceapa in 2 linguri de ulei, apoi se adauga morcovul ras si se lasa pana ce se inmoaie.
Adaugam ardeiul taiat si usturoiul si mai lasam 2-3 min.
Apoi adaugam carnea taiata cubulete si rosiile.
Condimentam cu sare si piper si lasam sa scada cca 10 min.







Intre timp, piureul se amesteca cu 50 gr branza de oi rasa si oul batut. Condimentam cu sare si piper , apoi intindem, intr-un vas  termorezistent  tapetat cu pesmet.
Deasupra se intinde umplutura si se presara cu cascaval sau branza.
Se introduce in cuptor si se lasa pana ce capata o crusta aurie, cca 30-40 min.







Pofta buna!








6 comentarii:

  1. Arata foarte bine si foarte delicioasa,mi-ai facut o poftaaa!!!!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Camy, fetele au mancat cu mare pofta! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Delicioasa!! Deci nu mai este sa inteleg :P Va trebui sa fac si eu oare? Cred ca ar fi o reteta pe placul meu! Pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunata reteta, arata tare bine, imi place. Pupik!

    RăspundețiȘtergere
  5. cred ca este fff buna
    este o reteta de crizaaa!
    va rog sa incercati si sa comentati

    RăspundețiȘtergere