miercuri, 11 aprilie 2012

Salata de curcan in straturi



O salata excelenta si de efect din punctul meu de vedere, va recomand cu drag, seamana cu salata de pui, doar ca am folosit carnea de curcan si am facut un sos maioneza cu smantana



Ingrediente:

200 gr carne de curcan fiarta (pulpa am avut)
150 gr morcov fiert
100 gr patrunjel si telina fiarta
100 gr castraveti murati
Pentru sos maioneza:
180 gr maioneza
80 gr smantana
sare, piper


Simplu, toate ingredientele se taie in cuburi.
 Se amesteca maioneza cu smantana si se condimenteaza dupa gust.
 3 linguri de sos maioneza se amesteca cu carnea, 2 linguri se amesteca  cu morcovii si cate o 1 lingura si jumatate se amesteca cu patrunjelul si castraveciorii.
Intr-o craticioara mai inalta, cu diametrul de 15, asezam folie alimentara, si asezam urmatoarele straturi: 
1. cel de patrunjel
2.carnea de curcan
3.morcovi
4. castravetii murati






Dam la rece pentru o ora, apoi rasturnam pe un platou si servim.
Eu nu am mai decorat doar cu cateva fire de patrunjel, poate alta data, oricum, am fost doar noi :)

Pofta mare!!












Tipsuri: Folositi o forma cu peretii detasabili daca vreti sa vedeti straturi uniforme, eu nu am avut asa forma mica, iar craticioara era rotunjita la fund, sau puteti face sub forma de cupola, las in seama imaginatiei voastre.

7 comentarii: