marți, 27 decembrie 2011

Meniul nostru de Craciun-2011






In primul rand va multumesc tuturor pentru urarile frumoase, sentimentul este reciproc, doresc la toata lumea, sanatate, fericire si impliniri, de sfintele sarbatori si un an nou fericit!!! 
 Pentru masa noastra de Craciun am optat pentru mancaruri traditionale, pe care le gatesc cu mult drag. Anul acesta am fost mai mult acasa, cu familia si am zis sa nu gatesc foarte mult sa nu aruncam mancarea si a fost chiar suficient, inca a mai ramas :) De revelion cu siguranta am sa pregatesc mai multe, inca nu avem nimic planificat unde vom petrece, dar meniul este gandit sa zic asa si va fi unul mai bogat :)
 Am pregatit asa, salata de pui mentionata mai sus...

 Oua umplute cu pasta de sunca



Supa de cocos cu taitei de casa






Sarmale cu coaste afumate



Prajituri
Prajitura Raffaello
Prajitura Stafidea
 Prajitura Fanta
Betisoare cu cocos




Urmeaza retetele!!! 

14 comentarii:

  1. o multime de bunatati din care as papa , insa din supa vreau doua portii te rog !!!!:):);)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da stiu ca ai muncit ceva!
    Pupcici sii sarbatori fericite in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Magda te servesc cu cea mai mare placere! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  4. Raluca am muncit din greu la partea cu prajituri, iar meniul l-am ales sa fie rapid, usor si bun! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Maria! Am mancat pe saturate! :) Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  6. Moaama ce de bunatati!!! Sarbatori minunate in continuare Adela!!

    RăspundețiȘtergere
  7. O masa de Craciun organizata de o gospodina adevarata! Totul arata foarte bine, iar munca depusa sunt sigura ca a meritat! Felicitari! Multi pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Oana pentru aprecieri! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Dana o masa simpla, doar in familie :) Pentru noi au fost o bunanate!! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mennyi finomság!
    Kókuszleves? Ez komoly? Vagy kakas? Most esett le:-)))
    Kíváncsian várom a sütirecepteket, nagyon jól néznek ki!

    RăspundețiȘtergere
  11. Gerdi, kakasbol keszult husleves. Kovetkeznek a sutik is! Koszonom szepen!

    RăspundețiȘtergere