duminică, 7 august 2011

Tort cu trandafiri rosi



Este un tort cu blat simplu, insiropat cu vanilie, crema de iaurt de capsuni cu bucati de piersici, si crema mouse de ciocolata...

 

22 de comentarii:

  1. Simplu?!Nu mi se pare,e foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte ...simplu si dragut.
    Imi plac trandafirii. Din ce pasta ii faci?
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte elegant!
    O duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dau extraordinar trandafirii pe fondul alb!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, este super tortul,poate im i dai si mie o feliuta ,te rogggg.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Bianca, din pasta de fondant! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Alynusa! O seara placuta! Pupic!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Michelle, o seara placuta sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  9. Intr-adevar Teo am avut alegere la liber si am preferat sa fac simplu si combinatia de alb- rosu! A fost de mare efect , au fost incantati atat de aspect cat si de gust! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc Flory, draguta ca de obicei! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mirela , multumesc si cu cea mai mare placere ! Puup!

    RăspundețiȘtergere
  12. E superb !! curiozitatea ma roade sa te intreb cu ce ocazie ;) Nu de alta dar eu rar fac tort fara vreo motivatie speciala;) Ma inclin in fata ta! arata minunat! pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. Anto i complicat pentru ca eu am facut acest tort pentru o fosta colega de liceu dar practic nu era pentru ea ci pentru o ruda de-a ei, nici eu nu prea am stiu pentru cine era, mi-a spus sa nu scriu nimic pe tort! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte frumos tort. Nu stu cat o fi fost de gustos dar de aratat arata foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc Minoki, aufost incantati atat de gust cat si de aspect! :) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  16. delicat,elegant...ce sa mai...cuvintele sunt de prisos..felicitari!!!!!

    RăspundețiȘtergere