marți, 19 iulie 2011

Chec cu ness si stafide

 
 Desi am spus de multe ori ca nu consum cafea, ador prajiturile ce contin cafea, au un gust aparte, acest chec este pufos-umed si aromat iar in combinatie cu stafidele  a iesit tare delicios...
 Aveti nevoie de :
 5 oua
 150 gr de zahar
 125 gr unt/ margarina
1 lingurita  praf de copt
 1 plic icecofee Iacobs
 50 gr stafide
 5 lg pline cu faina
 Separam galbenusurile de albusuri, mixam galbenusurile cu 75 gr de zahar,  adaugam untul apoi praful de copt si nessul, adaugam faina... Batem albusurile cu restul de zahar si adaugam la compozitia de galbenusuri...

Tapetam o tava de chec cu unt si faina si turnam compozitia de chec, deasupra presaram cu stafide, introducem in cuptorul incalzit si coacem pana trece testul cu scobitoarea...
  Lasam la racit , daca doriti se poate pudra cu zahar, apoi se feliaza...


16 comentarii:

  1. Cred ca e super bun!
    o zi placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost tare bun, am facut-o special pentru mine! :)))) O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. L-ai si insiropat sau mi se pare mie ca e umed? merge de minune la o ceasca de icecoffee ;-))

    RăspundețiȘtergere
  4. Biztos finom lett, én is szeretem az olyan sütiket amiben kávé van.

    RăspundețiȘtergere
  5. eu as pun ness si'n ciorba.cred ca checul asta este divin.pupicei

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu Liana nu l-am insiropat deloc , a iesit un chec umed dar pufos! Da ai dreptate merge de minune! Puup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nagyon szeretem Kati is nem iszom a kavet! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Sarah, am facut acest chec pentru mine, numai pentru mine! :))) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Uite ca in chec n-am bagat ness pana acum!Buna idee!Te pup, Adela!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce bun,imi plac dulciurile cu cafea,pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. Daca zici ca iese umed atunci imi place,si daca mai are si gust de ness e super!!!De obicie nu-mi plc chec-urile,de fapt prajiturile uscate....
    Dar asta il gasesc pe gustul meu!
    Pupici si o seara placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Chiar a avut o textura umeda , datorita untului zic eu , pupici si o seara placuta Petronela!

    RăspundețiȘtergere
  13. Mersi de idee! Foarte bun checul! In loc de margarina am pus ulei, iar in loc de stafide am pus visine, iar deasupra am ornat cu un strat subtire de frisca. Am adaptat cu ce am mai avut prin casa! :) Oricum, ai mei l-au "devorat" rapid!

    RăspundețiȘtergere
  14. Carmen ma bucur ca va placut, iar la ingrediente, poti sa faci mari modificari in functie de ce ai prin casa, asa fac si eu si multumesc ca-mi vizitezi ,, bucataria mea,, Pupici si un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere