marți, 24 mai 2011

Tarta de cartof


I o tarta pe gustul meu care mi-a placut enorm de mult , i buna atat calda cat si rece...
Pentru ingrediente avem nevoie de:
5-6 cartofi fierti medii
100 gr cas de oaie ( am cumparat de la tarani )
100 gr sunca Praga
10 masline negre fara samburi
2 oua
160 ml smantana
unt/ ulei pentru tava
100 gr pesmet
sare, piper
Dam cartoful fiert si casul prin razatoare (mare), taiem sunca si maslinele bucatele... tava de tarta sau tava normala se unge cu unt sau ulei si presaram pesmetul... se amesteca cartoful, cu casul, sunca si maslinele se condimenteaza dupa gust si se aseaza uniform peste pesmet... se bat ouale spuma cu un praf de sare, adaugam smantana  , mai batem  putin...

... se toarna peste compozitia de cartof...

... se da la cuptor pana ce se rumeneste frumos, cine doreste mai poate rade putin cascaval deasupra, eu nu am mai ras...

... sectiunea pentru voi...



16 comentarii:

  1. Aratoasa tarta si tare apetisanta.....

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu asa ingrediente sigur este foarte buna!!! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Violette, foarte mult mi-a placut!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nely nu sunt eu cu cartofi dar tarta asta mi-a placut foarte mult! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. La cat de bine arata nu poate fi decat delicioasa!O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Érdekes, nem is láttam még ilyet, guszta.

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte faina tarta ta. O zi faina.

    RăspundețiȘtergere
  8. O bunatate!Merci de idee!Pupici!

    RăspundețiȘtergere